DREAM TRIPS SRL

Suntem o agenție de turism dinamică, având ca principale activități consilierea în domeniul turismului și oferirea de servicii și produse turistice menite să satisfacă cele mai variate gusturi în materie de turism.

Adresa: Str. Trotusului, nr 5A,Blejoi, judet Prahova
Nr. Reg. Com.: J29/115/2024
CUI: 49414862

Licenta de turism: 3031/31.05.2024

Polita de asigurare: 13030000083, valabil pana la 31.03.2025
Brevet Turism: 16488/27.04.2010

Cont Lei: RO06BTRLRONCRT0CQ1927801
Banca: Banca Transilvania

Tel.: 0792.742.026 / 0723.850.187 / 0723.617.105

E-mail: office@dreamtrip.ro/ rezervari@dreamtrip.ro

LA DREAM TRIPS VĂ OFERIM

DOCUMENTE

Informații de călătorie

Vacanta inseamna relaxare. Înseamnă placerea odihnei, savoarea mancarii, frumusetea peisajelor si clipele unice petrecute in doi sau cu familia.

Te ghidam spre destinatia potrivita, iti povestim totul despre ea, iti propunem varianta adecvata bugetului tau si iti cream intregul pachet pentru a te lipsi in totalitate de griji.

Informatii pe care e bine sa le cunosti inainte sa pleci in calatorie

Conditii de calatorie

Cetatenii români care calatoresc în strainatate în grup organizat prin intermediul agentiei de turism trebuie sa detina asupra lor urmatoarele documente la punctele de control de trecere a frontierelor:

  • Pasaport valabil 6 luni pentru tarile non UE si a unei carti de identitate valabila 6 luni pentru tarile membre ale Uniunii Europene.

 Buletinul de Identitate (BI) NU este valabil.

Pasaportul este necesar pentru copiii care nu au implinit varsta de 14 ani.

Pentru a putea calatori in strainatate, minorii cetateni romani trebuie sa fie insotiti si pot iesi din tara doar cu acordul parintilor sau a reprezentantilor legali.

Iesirea din tara a unui cetatean roman minor este permisa doar daca este insotit de o persoana fizica majora si care indeplineste urmatoarele criterii:

  • Este titularul unui pasaport sau carte de identitate si calatoreste insotit de ambii parinti;
  • Este titularul unui pasaport sau carte de identitate si calatoreste cu unul dintre parinti. Parintele insotitor trebuie sa prezinte o declaratie a celuilalt parinte din care sa rezulte acordul acestuia cu privire la efectuarea calatoriei in stainatate, sau dupa caz face dovada decesului celuilalt parinte;
  • Este titularul unui pasaport sau carte de identitate si calatoreste cu unul dintre parinti. Parintele insotitor trebuie s faca dovada faptului ca minorul i-a fost incredintat prin hotarare definiva si irevocabila.
  • Este titularul unui pasaport sau carte de identitate si calatoreste cu o alta persoana fizica majora. Persoana insotitoare trebuie sa detina cazier judiciar si o declarație cu acordul efectuarii de calatorii in strainatate. Declaratia este necesara din partea ambilor părinţi sau a părintelui căruia minorul i-a fost încredinţat (prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă şi irevocabilă), a părintelui supravieţuitor ori a reprezentantului său legal, pentru o perioadă care să nu depăşească 3 ani de la data întocmirii acesteia.
  • Continutul prezentat este cu caracter informativ. Pentru date oficiale va rugam sa accesati site-ul Politiei de Frontiere Romane.

In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati. Si nici Certificatul de casatorie ca act doveditor al identitatii.

Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane care nu prezintă suficientă încredere chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării.

Turistul îşi asumă riscurile de a-i fi refuzată intrarea şi de aceea este obligat să informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României. Precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.

Pentru mai multe detalii privind conditiile de calatorie puteti accesa si site-ul Ministerului Afacerilor Externe.

Va recomandam sa verificati ca documentele de calatorie sa fie valabile şi în bună stare!

Asigurarea Medicala de Calatorie (optionala) vs Card European de Sanatate

* valabile pe perioada calatoriei in afara tarii

Asigurarea Medicala de Calatorie este valabila in toate tarile, nu numai in tarile UE si Elvetia. Aceasta asigura accesul la serviciile spitalelor si clinicilor private. Atat in cazul necesitatii unor tratamente medicale de urgenta, nu numai la cele din sistemul public.

Asigurarea Medicala este obligatorie pentru tarile din afara Uniunii Europene. Aceasta asigurare se poate incheia atat la agentiile de turism cat si la companiile de asigurare.

Cardul European de Asigurari Sociale de Sanatate permite accesul doar in sistemul public de sanatate in tarile Uniunii Europene si Elvetia. Acesta se obtine de la Casa de Asigurari de Sanatate teritoriala.

Pentru mai multe detalii privind asigurarile puteti contacta consultantii din agentie. Pentru informatii suplimentare privind cardul european de sanatate puteti accesa site-ul cnas.ro.

Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala). Pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!

Unitatile de cazare

Clasificarea hotelurilor este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva. Si poata sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania. In acest moment nu exista un sistem mondial de clasificare.
Distribuţia camerelor la hotel se face de către recepţia acestuia; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de către turist direct la recepţie, asistat de însoţitorul de grup.

Pentru anumite facilităţi din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif etc.); în momentul sosirii la hotel solicitaţi recepţionerului să vă informeze cu exactitate asupra lor.
Autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.

CONTRACT DE COMERCIALIZARE A PACHETULUI DE SERVICII DE CALATORIE

nr. _____ / ____________

 

 

  1. PARTILE CONTRACTANTE

DREAM TRIPS SRL cu sediul social in ………………, Str. ……………….. nr. ….. tel: ……………………… inregistrata la Registrul Comertului cu nr. ………………………, cod fiscal : ………………………, cont in LEI nr. ……………………………………….., in EUR nr. ………………………………………. deschis la ………………………….., Sucursala sector 5,  avand licenta de turism nr. ……………………., polita de asigurare privind protectia in caz de insolventa a agentiei de turism organizatoare seria …………. emisa de ……………….., valabila de la …… pana la ……………, reprezentata prin …………………………………, in calitate de DIRECTOR, (numita mai jos Agentia de Turism Organizatoare),

si

Calatorul/reprezentantul calatorului, domnul/doamna . . . . . . . . . .,CNP………………………. Pasaport/C.I. minor  nr.______________, data expirarii: ____________  telefon mobil . . . . . . . . . ., e-mail . . . . . . . . . ., domiciliat in: _________________________________________________________________________________________________________________________________ Cod postal______________au convenit la incheierea prezentului contract. 

 (numit in continuare Calator), au convenit la incheierea prezentului contract.

 

  1. OBIECTUL CONTRACTULUI

2.1. Obiectul contractului îl constituie vanzarea pachetului de servicii de calatorie de către Agentia de Turism Organizatoare, conform condiţiilor strict prevăzute în oferta/broşura care face parte integrantă din contract si eliberarea documentelor de plata si calatorie.

2.2. Agentia de Turism Organizatoare comercializeaza urmatorul pachet de servicii de calatorie : …………………………… conform ofertei atasate ce se constituie anexa la contract.

2.3. Oferta scrisă a Prestatorului ( Organizatorul), acceptată de Beneficiar(calatorul) stă la baza contractului.

2.4. Prestatorul nu poate schimba oferta acceptată, fără  acceptul Beneficiarului

 

III. PRETUL CONTRACTULUI SI MODALITATI DE PLATA

3.1. Preţul contractului este …………………………….. şi cuprinde costul serviciilor turistice efective, comisionul Agentiei de Turism Organizatoare şi T.V.A.

3.2. Preţul este publicat în cadrul ofertei standard a Agentia de Turism Organizatoare pentru serviciile din oferta standard şi pentru biletele de odihnă şi/sau de tratament sau este înscris în confirmarea de servicii, în cazul serviciilor la cerere.

3.3. Preţul contractului poate fi modificat, în sensul majorării sau micşorării, după caz, numai dacă modificarea are loc ca urmare a variaţiilor:

  1. a) costurilor de transport, inclusiv costul carburantului;
  2. b) redevenţelor şi taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/îmbarcare în porturi şi aeroporturi şi ale taxelor de turist;
  3. c) cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat.

3.4. Preţurile stabilite în contract nu pot fi majorate, în nici un caz, în cursul celor 20 de zile calendaristice care preced data plecării.

3.5. În cazul în care preţurile stabilite în contract sunt majorate cu peste 8%, indiferent de motivele majorării, Calatorul poate rezilia contractul fără nici o obligaţie faţă de Agentia de Turism Organizatoare, aceasta din urmă având obligaţia de a rambursa  turistului toate sumele aferente călătoriei turistice plătite de acesta, inclusiv comisionul, in 48 ore de la momentul anuntarii rezilierii.

3.6. Plata va fi efectuata in EURO, in conformitate cu oferta acceptata de calator, sau in RON, la cursul BNR + 2% din ziua efectuarii platii. Plata se va efectua cu achitarea unui avans la rezervare de ….% din valoarea totala a serviciilor, pana la _________________, diferenta urmand a fi achitata pana la data de ………………………

  1. DREPTURILE SI OBLIGATIILE AGENTIEI DE TURISM ORGANIZATOARE

4.1 Agentia de Turism Organizatoare se obliga sa organizeze excursia la …………………………………….,  in conformitate cu oferta din prospect. Mesele pierdute ca urmare a intarzierilor survenite independent de vointa prestatorului (intarzieri la punctele de frontiera, la obiectivele turistice, ambuteiaje pe sosele, etc), NU fac obiectul despagubirilor.

4.2 Inainte de inceperea executarii pachetului, Agentia de Turism Organizatoare are dreptul sa modifice in mod unilateral alte clauze ale contractului privind pachetul de servicii de calatorie decat cele legate de pret, daca aceste modificari sunt nesemnificative, si sa il informeze pe Calator intr-un mod clar si bine evidentiat, cu cel putin 24 ore inainte de inceperea calatoriei.In cazul in care Agentia de Turism Organizatoare este nevoita sa modifice una dintre prevederile esentiale ale contractului (majorarea pretului cu cel mult 8%,neindeplinirea cerintelor speciale ale Calatorului, principalele caracteristici ale serviciilor de calatorie, modificarea locului de cazare, etc), aceasta are obligatia sa informeze Calatorul cu cel putin 20 zile inainte de calatorie.

4.3. In cazul achizitionarii unui pachet de servicii de calatorie ce include si bilete de avion, transportatorul aerian, fara a cere acordul Agentiei de Turism Organizatoare ce deruleaza programul de calatorie, are dreptul de a modifica orarul de zbor.

4.4. Agentia de Turism Organizatoare este raspunzatoare pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor de calatorie incluse in contract.

4.5. In cazul in care, dupa inceperea executarii pachetului, o parte semnificativa a serviciilor de calatorie prevazute in contract nu poate fi executata conform contractului, Agentia de Turism Organizatoare, fara costuri suplimentare, ofera Calatorului servicii alternative corespunzatoare pentru continuarea derularii pachetului, echivalente sau de mai buna calitate decat cele oferite in contract.

4.6. In cazul in care serviciile alternative propuse conform art. 4.5., au drept consecinta servicii de o calitate mai scazuta decat cea specificata in contract, Agentia de Turism Organizatoare acorda Calatorului o reducere de pret corespunzatoare.

4.7.Calatorul poate respinge serviciile alternative propuse conform art. 4.5. doar in cazul in care acestea nu sunt comparabile cu cele convenite in contract sau reducerea de pret este  necorespunzatoare.

4.8. Daca pachetul de servicii de calatorie include transportul de pasageri, Agentia de Turism Organizatoare are obligatia sa asigure Calatorului transport de repatriere fara intarzieri nejustificate si fara costuri suplimentare pentru Calator.

4.9. In masura in care este imposibil sa se asigure intoarcerea Calatorului asa cum s-a convenit in contract, din motive extraordinare, Agentia de Turism Organizatoare suporta costul cazarii necesare, pe cat posibil de categorie echivalenta, pentru o perioada care nu depaseste 3 nopti pe calator.

4.10. Agentia de Turism Organizatoare are obligatia sa acorde prompt asistenta Calatorului aflat in dificultate, in cazul situatiilor  de forta majora sau a unui eveniment pe care nici Agentia de Turism Organizatoare, nici furnizorul sau prestatorul de servicii locale, cu tot efortul depus, nu il puteau prevedea sau evita.

 

  1. DREPTURILE SI OBLIGATIILE CALATORULUI

5.1. In cazul in care Calatorul nu poate sa participe la calatorie independent de vointa sa, acesta poate sa transfere contractul unei terte persoane, care indeplineste toate  conditiile aplicabile pachetului de servicii de calatorie contractat, cu obligatia de a anunta in scris Agentia de Turism Organizatoare cu cel putin 15 zile inainte de inceperea derularii contractului.

In acest caz, intre calatorul care nu poate participa la calatoria turistica contractata (cedent), terta persoana (cesionarul) si  Agentia de Turism Organizatoare (debitor cedat) urmeaza sa se incheie un contract de cesiune a pachetului de servicii de calatorie contractate si cesionate.Responsabilitatea incheierii contractului de cesiune revine dupa caz, cedentului sau cesionarului, si niciodata Agentiei de Turism Organizatoare. Calatorul care cedeaza pachetul de servicii turistice si cesionarul sunt responsabili in mod solidar la plata pretului calatoriei (soldului), a tuturor comisioanelor, tarifelor si eventual a costurilor suplimentare generate de acest transfer.

5.2. In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, Agentia de Turism Organizatoare este constransa sa modifice semnificativ oricare dintre caracteristicile principale ale serviciilor de calatorie prevazute la art.5, alin (1) lit. a0. din OG nr. 2/2018 sau nu poate onora cerintele speciale ale Calatorului pe care Agentia de Turism Organizatoare le-a acceptat, sau propune sa mareasca pretul pachetului cu mai mult de 8%, in situatiile prevazute mai sus, Calatorul are posibilitatea ca, in termenul rezonabil prevazut de Agentia de Turism Organizatoare.sa accepte modificarea propusa sau sa rezilieze contractul fara a plati vreo penalitate de incetare. Se considera a fi modalitate semnificativa inclusiv modificarea locului de cazare, caz in care va oferi Calatorului cea mai apropiata varianta de conditiile initiale sau conditii superioare.

5.3. In cazul in care inceteaza contractul, Calatorul poate accepta un alt pachet, daca acesta este oferit de Agentia de Turism Organizatoare, in conditii de o calitate echivalenta sau superioara.

5.4. In cazul in care Calatorul decide sa participle la calatoria asupra careia s-au operat modificari in conditiile art. 5.2. de mai sus, se considera ca toate modificarile au fost acceptate si Calatorul nu poate solicita despagubiri ulterioare datorate modificarilor de acest tip.

5.5. In cazul in care contractul a incetat in temeiul articolului 5.2. si Calatorul nu accepta un alt pachet, Agentia de Turism Organizatoare, ramburseaza toate platile efectuate de catre si pe seama Calatorului , nu mai tarziu de 14 zile de la data incetarii contractului, cu respectarea prevederilor at. 15, alin. (2)-(6) din OG nr. 2/2018.

5.6. Calatorul are dreptul sa denunte in mod unilateral contractul, in orice moment, inainte de inceperea executarii pachetului, caz in care este obligat sa despagubeasca Agentia de Turism Organizatoare, pentru prejudicial creat acesteia, conform prevederilor capitolului 6.

5.7. Prin exceptie, Calatorul are dreptul sa inceteze prezentul contract privind pachetul de servicii de calatorie inainte de inceperea executarii pachetului, fara a plati vreo penalitate de incetare , in cazul unor circumstante inevitabile si extraordinare care se produc la locul de destinatie sau in vecinatatea imediata a acestuia si care afecteaza in mod semnificativ executarea pachetului sau care afecteaza semnificativ transportului pasagerilor la destinatie.

5.8. Calatorul ia la cunostinta ca serviciile pe care le achizitioneaza fara ca acestea sa faca parte din contractul cu Agentia de Turism Organizatoare  sunt in stricta responsabilitate a prestatorului local, sunt guvernate de legislatia tarii de destinatie, iar Agentia de Turism Organizatoare nu are nicio responsabilitate asupra prestatiilor in cauza.

5.9. Daca pentru efectuarea calatoriei este necesara indeplinirea de catre Calator a unor formalitati suplimentare (ex.: calatoria cu minori, schimbarea numelui Calatorului in urma casatoriei/divortului,etc), acesta are obligatia de a indeplini toate cerintele legale.Pentru o informare optima, Agentia de Turism Organizatoare, recomanda si consultarea sitului Politiei de Frontiera (www.politiadefrontiera.ro) si al Ministerului Afacerilor Externe (www.mae.ro/travel-conditions). In cazul in care Calatorul nu isi respecta obligatia de a se informa cu privire la formalitatile suplimentare necesare in vederea efectuarii calatoriei care nu sunt in sarcina Agentiei (ex: imputernicire din partea parintelui sau reprezentantului legal, in cazul minorilor, sau orice alte documente suplimentare), Agentia de Turism Organizatoare este exonerata de orice raspundere in cazul imposibilitatii efectuarii calatoriei.

5.10. Agentia de Turism Organizatoare recomanda tuturor calatorilor contactarea acesteia cu 24 ore inainte de calatorie pentru reconfirmarea orelor de imbarcare (orar de calatorie, loc de intalnire, etc).

5.11. In cazul in care o singura persoana angajeaza servicii pentru un numar mai mare de calatori, conditiile contractuale se extind in mod automat asupra intregului grup pentru care au fost contractate serviciile.

5.12. Calatorul este obligat sa foloseasca mijloacele de transport, camera de cazare si bunurile din dotarea acesteia ca un bun proprietar si potrivit destinatiei lor. Agentia de Turism Organizatoare nu se face vinovata de eventualele pagube produse sau vatamari suferite de Calator ce rezulta din nerespectarea acetui articol.

5.13.Calatorul are obligatia sa respecte locul data si ora plecarii atat la dus, cat si la intors, precum si locurile, datele si orele stabilite pe parcursul programului de calatorie contractat. Toate cheltuielile si daunele produse datorita nerespectarii de catre Calator a prevederilor privind locurile, de intalnire si orarele stabilite, vor fi suportate de Calator.

5.12. In cazul in care Calatorul care a intrat pe teritoriul statului in care se realizeaza pachetul de servicii de calatorie refuza sa se intoarca in Romania, iar autoritatile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, Calatorul are obligatia de a suporta toate aceste cheltuieli.

5.13. Calatorul este obligat sa : (a) se asigure ca documentele de calatorie , Carte de Identitate sau Pasaport, nu prezinta urme de deteriorare a elementelor de siguranta si sunt valabile in conformitate cu conditiile de calatorie ale tarii/tarilor de destinatie, conditii ce pot fi consultate pe situl Ministerului Afacerilor Externe (www.mae.ro/travel-conditions).  (b)indeplineste cerintele de viza, vama, sanitate ale autoritatilor din tara/tarile in care calatoreste si nu incalca legile din tara/tarile in care calatoreste.  (c)  respecta programul de calatorie, precum si orele de imbarcare, dupa caz.

5.14. Calatorul este raspunzator pentru consecintele ce decurg din nerespectarea programului taberei, pierderea actelor de identitate sau a documentelor de calatorie.

 

  1. RENUNTARI, INCETARI, PENALIZARI

6.1. Prezentul contract serveşte interesul comun al părţilor care se obligă să-l execute întru-totul cu bună credinţă, sinceritate, seriozitate, competenţă şi diligenţă.

6.2 Calatorul are dreptul sa denunte in mod unilateral contractul, in orice moment, inainte de inceperea executarii pachetului, caz in care este obligat sa despagubeasca Agentia de Turism Organizatoare, pentru prejudicial creat acesteia, dupa cum urmeaza:

10% daca retragerea se face cu mai mult de 61 zile inaintea plecarii;

40% daca retragerea se face cu 31-60 zile inaintea plecarii ;

70% daca retragerea se face cu  16-30 zile inaintea plecarii ;

100% daca retragerea se face cu mai putin de 15 zile inaintea plecarii.

Avansul achitat la rezervare nu se returneaza.

6.3. Calatorul trebuie sa depuna in scris cerere de reziliere a contractului, pe adresa Agentiei de Turism Organizatoare . In caz contrar, cererea de renuntare nu este luata in considerare.

6.4. In cazul in care o Ambasada refuza sa acorde viza de intrare pentru executarea pachetului de servicii de calatorie, Calatorului i se vor retine toate taxele datorate Agentiei de Turism Organizatoare  prestatorilor directi, precum si cheltuielilor de operare proprii acesteia.

6.5. Agentia de Turism Organizatoare poate inceta in mod unilateral contractul privind pachetul de servicii de calatorie si va oferi Calatorului rambursare completa a tuturor platilor efectuate pentru pachet, intr-un termen de 14 zile de la incetarea contractului, dar nu este raspunzatoare pentru plata unor despagubiri suplimentare, in urmatoarele situatii:

I). Numarul de persoane inscrise pentru pachetul de servicii de calatorie este mai mic decat numarul stabilit in contract sau in programul atasat la prezentul contract, iar Agentia de Turism Organizatoare il instiinteaza pe Calator cu privire la incetarea contractului in termenul stabilit in contract, dar nu mai tarziu de:

  1. 20 (douazeci) zile inainte de inceperea executarii pachetului, in cazul calatoriilor ce dureaza mai mult de sase zile;
  2. 7 (sapte) zile inainte de inceperea executarii pachetului, in cazul calatoriilor ce dureaza intre doua si sase zile;
  3. 48(patruzecisiopt)ore inainte de inceperea executarii pachetului,pentru calatoriile ce dureaza mai putin de doua zile.

II). Agentia de Turism Organizatoare nu poate executa contractul din cauza unor circumstante inevitabile si extraordinare si instiinteaza Calatorul cu privire la incetarea contractului, fara intarziere si inainte de inceperea executarii pachetului.

6.6. Agentia de Turism Organizatoare nu raspunde in situatii de greva, conflicte politice si de razboi, catastrofe, pericol public, atac terorist, embargo international, precum si in cazul grevelor companiilor aeriene. Toate aceste situatii, care nu sunt imputabile niciunei parti, se considera situatii de forta majora si exonereaza de raspundere Agentia de Turism Organizatoare.

6.7. Agentia de Turism Organizatoare are dreptul sa rezilieze in mod unilateral prezentul contract, cu notificarea prealabila a Calatorului,  daca executarea calatoriei este impiedicata de Calator. Prin impiedicarea de catre Calator a calatoriei” se intelege orice actiune sau inactiune din partea Calatorului care este in contradictie cu ordinea publica din Romania, bunele moravuri si normele de convietuire sociala. In astfel de situatii Agentia de Turism Organizatoare are dreptul la daune interese, reprezentand castigul nerealizat din rezilierea contractului.

6.8. Toate sumele mentionate in articolele 6.2, 6.4, 6.7, se vor retine de catre Agentia de Turism Organizatoare din avansul sau pretul total al pachetului serviciilor de calatorie achitat de Calator, fara a fi necesara interventia  instantelor de judecata.

 

VII. RECLAMATII, DESPAGUBIRI

7.1.În cazul in care Calatorul constata o neconformitate cu pe parcursul executarii serviciilor de calatorie, acesta are obligatia de a intocmi o sesizare in scris la fata locului, dar si explicit, cu privire la deficientele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii de calatorie contractat, ce se va transmite prompt atat reprezentantului Agentiei de Turism Organizatoare, cat si prestatorului de servicii de calatorie ( conducerii hotelului, restaurantului, transportatorior locali, reprezentatilor locali ai Agentiei de Turism Organizatoare ). Datele de contact ale Agentia de Turism Organizatoare: DREAM TRIPS SRL , tel: ………………, mobil: ……………, E-mail: ………………………

7.2. Atat Agentia de Turism Organizatoare cat si furnizorii de servicii de calatorie vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii si remedierea neconformitatii, cu exceptia unuia dintre cazurile:

a). neconformitatea nu poate fi remediata;

b). remedierea implica cheltuieli disproportionate, tinand cont de anvergura neconformitatii, si de valoarea serviciilor de calatorie efectuate, fara a aduce atingere acestor exceptii. In cazul in care Agentia de Turism Organizatoare nu remediaza neconformitatea intr-un termen rezonabil stabilit de Calator, Calatorul poate el insusi acest lucru si solicita rambursarea cheltuielilor necesare.

7.3. Calatorul beneficiaza de o reducere corespunzatoare a pretului pentru orice perioada in care a existat o neconformitate, cu exceptia cazului in care Agentia de Turism Organizatoare dovedeste ca neconformitatea se datoreaza Calatorului.

7.4. Calatorul are dreptul sa primeasca despagubiri adecvate pentru orice daune suferite din cauza unei neconformitati.

7.5. Agentia de Turism Organizatoare va acorda despagubiri in functie de gradul de nerespectare a obligatiilor din contract si de limitele impuse de furnizorul serviciilor de calatorie, cu exceptia cazului in care Agentia de Turism Organizatoare dovedeste ca neconformitatea s-a datorat uneia din urmatoarele situatii:

– este imputabila Calatorului;

– este imputabila unei terte parti ce nu are legatura cu furnizarea serviciilor de calatorie contractate si este imprevizibila sau inevitabila;

– este cauzata de circumstante inevitabile sau extraordinare;

Despagubirea nu poate depasi pretul pachetului de servicii de calatorie, cu exceptia vatamarilor corporale sau daunelor provocate intentionat sau din neglijenta, sau a limitelor despagubirilor fixate prin conventiile internationale aplicabile.

7.6. Pentru serviciile de calatorie associate, sau a oricarei oferte corespunzatoare, Agentia de Turism Organizatoare informeaza Calatorul ca acesta nu va beneficia de niciunul dintre drepturile ce se aplica exclusiv pachetelor de calatorie, fiecare furnizor de servicii fiind unicul raspunzator pentru executarea corespunzatoare a contractului referitor la serviciile sale. In cazul in care serviciul de calatorie asociat  nu este efectuat ca urmare a insolventei serviciului de calatorie, Calatorul are dreptul la rambursarea tuturor platilor efectuate cu acesta.

7.7.  Despagubirile sau reducerile acordate in temeiul prezentului contract si despagubirile sau reducerile de pret  acordate in temeiul regulamentelor si conventiilor internationale ,  se deduc unele din altele pentru a evita supracompensarea.

7.8. In cazul in care Calatorul a provocat o situatie de dificultate in mod intentionat sau din proprie neglijenta, care a necesitat acordarea de asistenta adecvata Calatorului aflat in dificultate, Agentia de Turism Organizatoare are dreptul la recuperarea costurilor efective suportate de Calator.

 

VIII.ASIGURARI.

8.1. Calatorul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de acesta, in cazul insolvabilitatii sau falimentului agentiei ………………..SRL, pentru pachetele de servicii de calatorie la care ……………….este Agentie de Turism Organizatoare, la Scocietatea de asigurari ………………………….. ADRESA………………………………… email …………………… . Polita de asigurare privind protectia in caz de insolventa a Agentiei de Turism Organizatoare cu seria ……………….. este valabila din ………………………. pana la ………………………… Polita este afisata pe situl www.eliteclub.com.ro .

8.2.  Conditiile in care Calatorul va fi despagubit de catre Societatea de Asigurari sunt:

8.2.1. In cazul in care Agentia de Turism Organizatoare nu efectueaza repatrierea turistului, acesta are obligatia de a anunta imediat societatea de asigurari, prin telefon, fax sau email. In aceasta situatie societatea de asigurari nu are obligatia de a achita imediat contravaloarea cheltuielilor de repatriere, ci de a le rambursa dupa intoarcerea turistului in Romania, in conditiile politei de asigurare incheiate intre Agentia de Turism Organizatoare si societatea de asigurari.

8.2.2. In cazul in care Calatorul solicita Agentiei de Turism Organizatoare contravaloarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de repatriere in termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data incheierii derularii pachetului de servicii turistice sau de la data repatrierii.

8.2.3. Calatorul are obligatia de a notifica societatea de asigurari, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, in legatura cu solicitarea adresata Agentiei de Turism Organizatoare privind rambursarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de repatriere, in termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data confirmarii de primire prevazute la punctul 8.2.2.

8.2.4. in cazul in care, in termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data confirmarii de primire a documentelor justificative de catre Agentia de Turism Organizatoare, Calatorul nu a primit sumele solicitate de la aceasta, are loc evenimentul asigurat.

8.2.5. In termen de 10 (zece) zile calendaristice de la data producerii evenimentului asigurat, Calatorul are obligatia de a transmite societatii de asigurare, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, cererea de despagubire insotita de documente justificative.

8.2.6. Documentele justificative constau in principal din:

a). contractul de comercializare a pachetului de servicii de calatorie;

b). confirmarile de primire precizate la art. 8.2.2, 8.2.3 si 8.2.5.;

c). fotocopii de pe documentele de plata (facturi, chitante), in cazul cererilor de rambursare a sumelor  achitate de Calator;

d). fotocopii de pe documentele de transport si cazare, in cazul rambursarii cheltuielilor de repatriere.

Societatea de asigurari are dreptul sa solicite si alte documente justificative.

8.2.7. Despagubirile nu pot depasi suma achitata de Calator in contractul de comercializare a pachetului de servicii de calatorie si nici sumele necesare de repatriere a acestuia, cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

8.2.8. Despagubirea va fi platita in termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data primirii de catre societatea de asigurari a documentelor justificative ale Calatorului.

8.2.9. In cazul in care, dupa plata despagubirii, Agentia de Turism Organizatoare plateste debitul catre Calator, acesta are obligatia de a restitui asiguratorului despagubirea primita, in termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data de primire de la Agentia de Turism Organizatoare a sumelor reprezentand debitul.

8.2.10. Agentia de Turism Organizatoare recomanda incheierea unei asigurari storno sau altor tipuri de asigurari de calatorie.

Agentia de Turism Organizatoare recomanda incheierea unei asigurari storno care sa acopere eventualele penalitati de anulare. Calatorul se poate informa in Agentie despre cazurile acoperite de asigurarea storno, aceasta putand fi incheiata chiar in Agentia in care a incheiat contractul de comercializare a pachetului de servicii de calatorie, daca Agentia ofera astfel de servicii.

8.3. Agentia de Turism Organizatoare nu se face vinovata de eventuala nerespectare a obligatiilor stipulate in politele de asigurare contractate prin intermediul Agentiei, deoarece aceasta este doar intermediar intre Calator si Asigurator.

 

  1. DOCUMENTE ANEXA LA CONTRACT

Documentele contractului se constituie ca anexa la acesta si sunt urmatoarele:

a).voucherul, biletul de odihna/tratament, biletul de excursie, bonul de comanda, dupa caz;

b). programul pachetului de servicii de calatorie;

c). cataloage/pliante/inscrisuri ale Agentiei de Turism Organizatoare puse la dispozitia Calatorului.

 

  1. DISPOZITII FINALE

10.1. Prezentul contract a fost intocmit in 2 (doua) exemplare, cate una pentru fiecare parte.

10.2. Comercializarea pachetelor de servicii de calatorie se face in conformitate cu prevederile prezentului contract si respectarea prevederilor O.G nr.2/2018, disponibila pe situl: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/204233 .

10.3. Toate unitatile de cazare si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, acolo unde acestea exista, care difera de la o tara la alta si de la un tip de destinatie la altul.

10.4. Calatorul declara ca Agentia de Turism Organizatoare l-a informat complet cu privire la conditiile de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie, in conformitate cu prevederile O.G. nr.2/2018. Prin semnarea acestui contract sau prin acceptarea pachetelor de servicii de calatorie, inclusiv in cazul celor achizitionate la distanta prin mijloace electronice, Calatorul isi exprima acordul si luarea la cunostinta cu privire la conditiile generale de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie, in conformitate cu oferta Agentiei de Turism Organizatoare  

10.5.  Litigiile aparute intre parti vor fi solutionate pe cale amiabila, in caz contrar partile inteleg sa se adreseze instantelor de judecata competente.

10.6. Contractul va fi interpretat conform legilor din Romania.

 

  1. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL.

Art.17. Agentia de Turism Organizatoare nu va putea utiliza datele cu caracter personal ale Calatorului decât în scopul strict al prestării serviciilor turistice. Agentia de Turism Organizatoare va putea dezvălui datele personale ale Calatorului unor terţe persoane, altele decat angajaţii şi partenerii Agentiei de Turism Organizatoare, numai cu acordul scris al Calatorului şi cu respectarea prevederilor legale aplicabile.

Art.18. Agentia de Turism Organizatoare declară că se vor aplica masurile tehnice şi organizatorice necesare pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale  sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii si accesului neautorizat, precum si impotriva oricărei alte forme de prelucrare ilegale.

Art.19. Prin completarea şi semnarea prezentului contract, Calatorul îşi exprimă acordul pentru prelucrarea datelor personale în scopul bunei derulări a serviciilor turistice contractate; deasemenea, Calatorul îşi exprimă acordul pentru publicarea fotografiilor ce sunt strict legate de tabara.

Art.20. Pentru evitarea oricăror neclarităţi, obligaţiile Agentiei de Turism Organizatoare referitoare la păstrarea în siguranţă a datelor cu caracter personal va supravieţui încetării prezentului Contract pentru un termen de 2 (doi) ani.

 

 

 

 

 

Agentia de Turism Organizatoare,                                                              Calator/Reprezentant Calator,

………………… S.R.L.

Reprezentant: …………………………….                                                                ­­­­­­­­­­­­_________________________

 

______________________                                                                       ______

 

 

___________________